Monday, December 19, 2005

FÆRDIII...

76. Jeg ville gerne være født under varmere himmelstrøg.
77. Jeg kan blive uhæmmet (og urimeligt) hysterisk.
78. Jeg tager karbad søndag formiddag, og ingen må banke på.
79. Jeg elsker at gi' gaver.
80. Jeg har masser af selvtillid, men et temmelig lavt selvværd.
81. Jeg trives blandt grever og baroner, og lige så godt blandt ludere og lommetyve.
82. Jeg har engang lavet mad til et veganer-bryllup, det var alt sammen meget brunt.
83. Jeg elsker dem med de blå "prikker" fra Lakridskonfekt.
84. Jeg er medlem af Webstrik.
85. Jeg løser SuDoKu og kryds-ord.
86. Jeg sætter ikke mine bøger i alfabetisk orden, men i farveforløb.
87. Jeg sender stadig breve med posten, men også mange mails.
88. Jeg har kronisk bækkenløsning, der giver alt for mange begrænsninger i min hverdag.
89. Jeg vil gerne ha' en hund mere, Golden igen.
90. Jeg vil også gerne ha' en kat mere, en kugleløs Maine Coon, der skal hedde Viggo.
91. Jeg bruger Nuxe og Nuskin til min hud.
92. Jeg elsker min eftermiddagsgåtur med hunden.
93. Jeg er også hoppet på Crocs-bølgen, ville ellers ha' forsvoret at jeg ville komme mine fødder i gummitræsko.
94. Jeg ønsker mig altid nye køkkenmaskiner og grej.
95. Jeg nyder gerne en letbenet amerikansk komedie søndag aften.
96. Jeg har en stor håndfuld rigtigt gode veninder.
97. Jeg er god til at ta' initiativ.
98. Jeg er lidt perfektionistisk.
99. Jeg kan klare en masse stress.
100. Jeg elsker min familie, og lever egentlig et luksusliv uden alvorlige bekymringer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home