Sunday, December 18, 2005

ALT HVAD DER ER VÆRD AT VIDE....


ELLER VÆRE LIGEGLAD MED!!!

Denne blog er et midlertidigt opholdssted for en liste med 100 ting om mig, 100 sande, ligegyldige, beskrivende, irrellevante, blandede og andet...

Intet er listet efter prioritering, alt er væltet ud i en stor pærevælling, og lavet bare for at prøve!

Flere ting kunne ha' været droppet til fordel for andre, det bliver de måske en dag!

1. Jeg elsker haver, både de friserede og de vilde.
2. Jeg er uddannet kok OG pædagog.
3. Jeg er gift, ikke altid lykkeligt, men for altid
4. Jeg er vokset op hos min mormor og morfar.
5. Jeg er grænsepsykotisk, når jeg sorterer vasketøj.
6. Jeg elsker dyr, og ville egentlig ha' været dyrlæge.
7. Jeg sender mange personlige julekort.
8. Jeg er i overkanten buttet.
9. Jeg er energisk.
10. Jeg har 3 vidunderlige døtre.
11. Jeg strikker altid, også når det ikke er moderne.
12. Jeg mistede min far, da jeg var 11.
13. Jeg læser mange bøger, både skøn- og faglitteratur.
14. Jeg har spillet klaver i 5 år, og vil gerne i gang igen.
15. Jeg er vild med svenske kødboller med tyttebær.
16. Jeg har altid sorte negle, ikke lakerede med beskidte, også når jeg er nybadet.
17. Jeg køber tit lidt for dyrt ind.
18. Jeg er en haj til at SMS'e.
19. Jeg er inkarneret Thomas Helmig fan.
20. Jeg drikker rigtigt mange kopper Nescafe, men kan i virkeligheden bedre li' te.
21. Jeg kommer tit til at sige tingene lidt (for) hårdt.
22. Jeg er glad for mit naturkrøllede hår.
23. Jeg har hund og katte.
24. Jeg er nærsynet, meget endda.
25. Jeg har 2 halvbrødre, der er 19 år yngre end jeg.
26. Jeg sover ikke ret meget.
27. Jeg bor med Bølling Sø i baghaven.
28. Jeg kan ikke klare bræk.
29. Jeg elsker at spille spil, gerne Scrabble
30. Jeg er født i fiskens tegn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home