Sunday, December 18, 2005

OG VI FORTSÆTTER...


31. Jeg tænker på min mormor hver dag.
32. Jeg arbejder med tidligt skadede børn.
33. Jeg har store hænder.
34. Jeg bliver let rastløs.
35. Jeg kan ikke tale sønderjysk, selv om jeg levede mine første 20 år i Haderslev.
36. Jeg har klæbehjerne.
37. Jeg har 3 meter kogebøger.
38. Jeg er vild med boligmagasiner.
39. Jeg var 20, da jeg fik mit første barn.
40. Jeg cykler på arbejde hver dag.
41. Jeg drømmer om at læse psykologi på Uni.
42. Jeg er ikke konfliktsky.
43. Jeg er kvalitetsbevidst, især når det gælder fødevarer.
44. Jeg slapper bedst af i mit køkken.
45. jeg har selv valgt ikke at ha' kontakt med min mor.
46. jeg vil fylde vores tomme akvarie inden det bliver 2006.
47. Jeg strikker helst ikke i bomuld.
48. Jeg dufter altid af Aromatic Elixir.
49. Jeg shopper Adax-tasker på Trendsales.dk
50. Jeg får ondt i maven af overfladiske mennesker.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home