Sunday, December 18, 2005

NUMMER FEMTI-ET






51. Jeg er ikke god til at sige nej.
52. Jeg griner indvendigt af de iscenesættende forældre.
53. Jeg vil spare sammen til et sommerhus ved Hejlsminde.
54. Jeg elsker at ha' gæster.
55. Jeg foretrækker handling frem for ord.
56. Jeg kan ikke fordrage gult.
57. Jeg har ikke røget i 7 år.
58. Jeg er dårlig til at modtage omsorg, men god til at give.
59. Jeg griner højlydt, når jeg læser John Irving.
60. Jeg er glad for kreative sysler.
61. Jeg kan være en skrap og kontant mor.
62. Jeg vågner ikke ordentligt uden et brudebad.
63. Jeg elsker at være her hjemme sammen med mand og børn.
64. Jeg kan ikke li' at sove længe.
65. Jeg prøver at møde alle med åbent sind og hjerte.
66. Jeg vil, inden jeg bliver 50, ha været på autocampertur i Australien.
67. Jer er født i 65.
68. Jeg er opmærksom, siger min ældste datter.
69. Jeg bander for meget.
70. Jeg er vild med december, men ikke ret meget med d.24.
71. Jeg kan være stædig, men også eftergivende.
72. Jeg går ikke i kjole.
73. Jeg kan ikke klare nærighed.
74. Jeg får tårer i øjnene, når børn synger.
75. Jeg har fortrudt, at jeg investerede i en Kitchen Aid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home